El Consell de l’Estudiantat  (CdE) de la Universitat Politècnica de Catalunya és l’ens estudiantil que representa als estudiants i estudiantes de la UPC i s’encarrega de la defensa dels drets dels estudiants. A més, impulsa iniciatives per a la millora de la vida universitària, tant acadèmica com associativa.

El CdE convoca cada any ajuts per a projectes culturals i/o educatius, una eina que vol fomentar la participació de l’estudiantat en la vida universitària de la UPC. La convocatòria estableix uns criteris i pautes, que volen afavorir actuacions estratègiques alhora que es diversifiqui la vida universitària als diferents campus universitaris.

Poden optar als ajuts en el marc de la convocatòria totes les delegacions d’estudiants de la UPC, les associacions d’estudiants de la UPC i grups d’estudiants amb matrícula en vigor en estudis oficials de la UPC. Els projectes impulsats en el marc d’aquesta convocatòria seran finançats a càrrec del  pressupost del Consell de l’Estudiant (CdE) i amb el suport del Vicerectorat d’Estudiants.

Si tens una idea al cap de projectes culturals, educatius… tens fins al 30 de juny per omplir la sol·licitud.