El passat mes d’octubre es va posar en marxa el concurs CoritelApp. El concurs, convocat per Coritel conjuntament amb Universia, animava als estudiants a treure el desenvolupador que porten dins per demostrar que podien crear la millor aplicació per connectar les persones que treballen en una empresa. Els equips participants rebien les especificacions tècniques de l’aplicació a mitjans d’octubre, una aplicació que havien de desenvolupar i enviar abans del 16 de novembre.

Aquest dimecres 10 de desembre, la UPC ha acollit l’acte del jurat d’aquest concurs, que ha atorgat el premi a l’equip Monomio, format per estudiants de la UPC. Els dos equips finalistes han estat 8AM, equip format per estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona , i Puxis, integrat per estudiants de la UPC.  Els equips participants han dissenyat una aplicació de comunicació adreçada a les persones que treballen en una organització a través d’una aplicació mòbil, proposant el sistema operatiu i les diverses funcionalitats.

Els membres de l’equip guanyador, Monomio, podran fer pràctiques remunerades a Coritel durant sis mesos amb un horari adaptat a les seves necessitats. Durant les pràctiques, els guanyadors participaran en projectes reals i aprendran amb els millors professionals de tecnologia de l’empresa. A més, els guanyadors rebran com a premi un regal tecnològic de darrera generació.